piątek, 5 kwietnia 2013

Krótka informacja

Strasznie was przepraszam, ale nie wiem kiedy dodam kolejny rozdział ponieważ nie mam dostępu do komputera. Mój laptop się zepsuł i jest w naprawie, a mój brat nie chce mnie dopuścić do swojego. Zostaje jeszcze komputer mojego taty ale on ciągle pracuje i wozi go ze sobą więc nie mam kiedy napisać rozdziału. Dopiero teraz udało mi się dostać ale mam tylko jakieś pół godziny, no może więcej jak tata wciągnie się w jakiś film ;)
Druga sprawa to komentarze, jest mi naprawdę przykro że pod ostatnim rozdziałem jest ich tylko 6. A pod poprzednim 19!
Nie wiem dlaczego bo liczba obserwatorów wzrosła. ;/

3 komentarze:

  1. Nie szkodzi, doskonale rozumiem jak to jest :) poczekamy ;) x

    OdpowiedzUsuń
  2. warto poczekać ;)

    http://it-s-what-you-do-to-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że niedługo wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń