poniedziałek, 20 maja 2013

Zawieszam...

Jestem na siebie tak cholernie wściekła, bo nie podołałam. Jak sami zauważyliście pomiędzy rozdziałami są coraz większe przerwy, rozdziały są niedopracowane i zapewne zawierają masę błędów. To wszystko dlatego, że coraz gorzej idzie mi pisanie, zajmuje coraz więcej czasu i zdecydowanie częściej mam blokadę twórczą lub wszystko co napiszę wydaje mi się bezsensowne ( i zapewne takie jest). Do tego nakłada się koniec roku i masa nauki, ostatnie kartkówki i sprawdziany by jak najbardziej podciągnąć średnią. Nie wiem na jak długo zawieszam bloga i nie wiem czy jeszcze tutaj coś napiszę. Zapewne wiele z was już odeszło i wiele odejdzie, mimo to mam nadzieję, że znajdzie się choć garstka osób które przyjmą mnie z powrotem kiedy już wyjdę z tego pisarskiego doła. 
Strasznie was przepraszam. 

6 komentarzy:

  1. Niee, proszę nie zawieszaj. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale Cię rozumiem, ponieważ mam bardzo podobną sytuację ;c wiedz, że będę czekać na nową notkę, w której oznajmisz, że wracasz :) nie bój się, ja tego bloga nie zapomnę :)) Życzę dobrych ocen, odpoczynku, a co najważniejsze - weny :))
    can-we-stop-this-for-a-minute.blogspot.com
    <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, sama miałam taką sytuację i... nie opuszczę Cię aż do śmierci :) xD
    Pozdrawiam i życzę odpoczynku ;P
    Doma

    OdpowiedzUsuń


  5. UWIELBIAM TEGO BLOGA I CIEBIE ♥ I BĘDĘ NAPEWNO CZEKAĆ !

    czekam nn ;)
    Całujee Lolaa ;*

    + ZAPRASZAM NA BLOGA. JUŻ DAWNO SIĘ ROZPOCZĄŁ ALE MOŻNA NADROBIĆ. OPOWIADA HISTORIĘ DWÓCH DZIEWCZYN I ONE DIRECTION. RAZEM PRZECHODZĄ PRZEZ OGROM PROBLEMÓW KTÓRE DOPROWADZĄ DO WIELU BŁĘDÓW W ICH ŻYCIU. WIEM ŻE PEWNIE CIĘ TO WKURZY ALE ZRÓB TO ABY MIAŁA UŚMIECH NA TWARZY TAK JAK JA ROBIĘ TO DLA CIEBIE BYŚ MOGŁA SIĘ CIESZYĆ. PROSZĘ I DZIĘKUJĘ ♥ http://inlifebeautifulthereareonlytimes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda :c
    http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń